No video

Average Andy, Chrissy Teigen and Her Mom Go Through a Haunted House

Frances Rapiz
Frances Rapiz

Andy- I got you ladies 3 seconds later Andy- *runs away

12 hours ago
Jahnavi Jeelugula
Jahnavi Jeelugula

"Is that Kendall Jenner?" 😂😂😂

Day ago
SmokyHedgehog33 S
SmokyHedgehog33 S

I love the ppl who scream and then laugh hysterically 🦔🦔

4 days ago
Larry Fan
Larry Fan

Is that Kendall Jenner hahahhahaha

4 days ago
Isabel Nicole
Isabel Nicole

"Is that kendall Jenner"😂💀

7 days ago
LillyTheStray 2.0
LillyTheStray 2.0

If I was with Andy I would push him into the scares so i won't get scared or just blast through all the scares xD

7 days ago
Sneha Kandel
Sneha Kandel

2:24 is that kendall jenner? . . . 😂😂😂

7 days ago
elena badabam
elena badabam

It would be funny with kevin hart

9 days ago
Meekha Abraham
Meekha Abraham

Honestly I love Chrissy Teigen and her family so much they're so lighthearted and positive no matter what! As well as Ellen and the rest of her crew!*AnDY*💕💕💕

9 days ago
Maria Luísa
Maria Luísa

Chrissy's mom was having THE time of her LIFE

10 days ago
Giovanna Saldaña
Giovanna Saldaña

I love andy xD

12 days ago
Christian Gregorio
Christian Gregorio

he was wearing a shirt with 'LAGUNA' printed on. It is one of the provinces here in the Philippines. So proud of my country!💕💕

13 days ago
online shopping with Falak
online shopping with Falak

I just worry about that camera man😂😂!

18 days ago
Keerthana Challa
Keerthana Challa

3:24 We should never keep standing at the exit of the haunted house but go far away out of the reach of the 'scares'.😂😂

20 days ago
Kenzie's World
Kenzie's World

The last one was Hilarious to me 🤣🤣 Next time send Nicki Minaj and Andy together...Like if you agree

21 day ago
MommyKcKylieMiggy the robles
MommyKcKylieMiggy the robles

the brave Andy lassner movie????

21 day ago
Clara Love
Clara Love

I just want to tell Andy if he acts like he’s not scared they will leave him alone😂

22 days ago
Aliah Phillips
Aliah Phillips

The mom was laughing

22 days ago
Angie MontoyaCuri
Angie MontoyaCuri

YOU CAN'T JUMP OUT OF A TV SCREEN!! meanwhile, Chrissy and her mom are on the floor lol

22 days ago
Angel Ieiva
Angel Ieiva

Chrissy I’m sorry about that, but I don’t think you should do that to your mother

23 days ago
Angel Ieiva
Angel Ieiva

Chrissy how could you do this to your mother how sick are you

23 days ago
To good for trash
To good for trash

The people who disliked are Andy’s followers

23 days ago
Pooja Shukla
Pooja Shukla

I wanna go to haunted house with Andy..it will gonna definitely be awesome 🤣🤣🤣

23 days ago
vineet thakur
vineet thakur

Still miss Jacqueline there

26 days ago
Cassandra Barajas
Cassandra Barajas

I would not be able to go in at all

26 days ago
xRosetta Yellowx
xRosetta Yellowx

*”SHES AN ELDERLY WOMAN!!!!!!”*

28 days ago
Reese Edgar
Reese Edgar

DID YOU GUYS SEE WHEN CHRISSYS MOM WAVED

28 days ago
Vanessa Strauss
Vanessa Strauss

How often have you felt that strange gust of wind? Don’t worry, chant this protective mantra “Om Benza Wiki Bitana Soha” 108 times and all’s well. Read up here: bit(dot)ly/DSretreat

Month ago
Supreme Joc
Supreme Joc

Y does Andy look older than her mom

Month ago
JaShleylover17
JaShleylover17

her mom looks a lot like a Filipino

Month ago
Jade Carter
Jade Carter

I love how andy is supposes to be support when hes just hiding the whole time

Month ago
Merrin Guthrie
Merrin Guthrie

Put it back! Slow and deliberate! Not scary! XD

Month ago
Lisa Tackett
Lisa Tackett

Jule has been the best 🤙

Month ago
K B
K B

Justin Bieber & Andy pls!!!

Month ago
AaminaXö XoxO
AaminaXö XoxO

She looks like Deby Ryan

Month ago
Nevaeh
Nevaeh

I like how Andy is calling calling Chrissy’s mom mommy and mother like its his mom too

Month ago
Coryanne Puterbaugh
Coryanne Puterbaugh

I love how her mom was just laughing the whole time.....!!!!!!!🤣🤣🤣🤣

Month ago
Mekrab J
Mekrab J

I love watching Andy going through a haunted house no matter who he's with.

2 months ago
Darli Baltazar
Darli Baltazar

“She’s an elderly woman “ 😂😂😂😂she looks young. “You can’t come out of a tv screen “ 😂😂😂 “what is funny about it?” Clearly you !!!😂💀

2 months ago
Summer Sky
Summer Sky

he talks to much !

2 months ago
i got ur jams
i got ur jams

Whats the relationship between andy and chrissy?

2 months ago
MADELEINE DEMATO WOLF
MADELEINE DEMATO WOLF

Every like this gets I’ll add a 👻 👻

2 months ago
Imposter Kat
Imposter Kat

'ShEs An ElDeReLy WoMaN'

2 months ago
mestan hadi
mestan hadi

Ellen we want Sofia Vergara in the haunted house pleaseeee

2 months ago
Devanshi Jain
Devanshi Jain

2:16 Really Andy got her back!! 🤣🤣🤣🤣

2 months ago
Worthy Style
Worthy Style

That video DID look like Kendall Jenner hahaha

2 months ago
BlueBerryBoy
BlueBerryBoy

Was that clip in the tv thing from the movie "unfreinded"

2 months ago
Rainbow Cloud
Rainbow Cloud

Chrissy definitely has her moms genes! She looks like Chrissys sister!

2 months ago
Yazmin Bishop
Yazmin Bishop

Andy’s t-shirt says Laguna. Me be like: EEEY HE WENT TO THE PHILIPPINES

2 months ago
Robloxian Girl
Robloxian Girl

Aftet every time momma yelled she laughed

2 months ago
Raquel Faith
Raquel Faith

I think andy needs the girls

2 months ago
Isla. Adventure07
Isla. Adventure07

I love how the mom keeps laughing

2 months ago
JJ_Bucketlist
JJ_Bucketlist

Seriously one of our favorite videos!!!

2 months ago
Jericho Guron
Jericho Guron

😂😂😂in her head " putang inamo"😂🇵🇭🇵🇭💀

2 months ago
Zaina Ansari
Zaina Ansari

Vilailuck was laughing at Andy I guess😂

2 months ago
Zaina Ansari
Zaina Ansari

Is that Kendall Jenner?😂

2 months ago
Andrew Burvill
Andrew Burvill

ellen and sofia Vergara PLEASE

2 months ago
Johnny Lee
Johnny Lee

Fake news

2 months ago
Linda Moua
Linda Moua

“What have you done?” “She’s an elderly woman!” “Honestly you have to tell them it’s once per round!” 😂😂😂😂😂😂😂 I cannnottt

2 months ago
Jahnyla v
Jahnyla v

The bottom is where people who dont get any likes are at

2 months ago
Maria Rodriguez
Maria Rodriguez

I love Andy

2 months ago
zai’tayvious
zai’tayvious

subscribe to my channel if you love your mom ! 🤣

2 months ago
jiminsbæ e
jiminsbæ e

PLEASE PUT BTS IN THAT HAUNTED HOUSE

2 months ago
Shannon Chan
Shannon Chan

Omg I’m gonna comment before the comment are disabled HAHAHAH

2 months ago
J J
J J

i love how andy hides behind the girls...yeah, he's gonna protect you!

2 months ago
Dian N
Dian N

Andy never failed to make me laugh

2 months ago
Jay M Gi
Jay M Gi

I would love to see one with Mel B in it

2 months ago
Shark Diaz
Shark Diaz

The biggest coward with no balls... Hides behind his mother and pees in his pants

2 months ago
Emily W
Emily W

Andy is going to lose his glasses one of these days.

2 months ago
Km Fahim
Km Fahim

I wonder what's the cameraman thinking......

2 months ago
Susan Burris
Susan Burris

I would say send Andy to Nightmares Fear Factory up in Niagara Falls..but I dont think he would survive!!!

2 months ago
Zw Dinda
Zw Dinda

Hello im from indonesia 😊 👍👍 lucu

2 months ago
Sara Adams
Sara Adams

This is extra scary because the camera light is so blinding they can’t see anyone coming. Total gold.

2 months ago
Tracey Marcrum
Tracey Marcrum

Thank you for a great laugh! Much needed.. lol

2 months ago
Tabi Hawley
Tabi Hawley

Omg! Chrissy Teigen's mom is sooo adorable! She seems like a lot of fun! Can I adopt her for the Halloween season?? I'll go to haunted houses and corn mazes with her! We'll make a month out of it!

2 months ago
Julissa Vargas
Julissa Vargas

the "only one time" always kills me. But He's right tho hahaha

2 months ago
Sylvie Laluna
Sylvie Laluna

1:51 - 1:54 = Unimpressed Chrissy is unimpressed.

2 months ago
Karis Kroeker
Karis Kroeker

Lol so true...

Month ago
Ali Hassan
Ali Hassan

Paying respect to your loved ones at the grave? Remember to protect yourself when you feel uneasy. Best mantra to recite is Om Benza Wiki Bitana Soha. Interested to learn more? Visit here: bit(dot)ly/DSretreat

2 months ago
Lemon Bubble
Lemon Bubble

😂 😂 Andy's screams are the best rofl 😂 😂

2 months ago
Sarmathi Ponnusamy
Sarmathi Ponnusamy

LOL

2 months ago
It's a SinBeing with SinB except me
It's a SinBeing with SinB except me

Hmm.. Is that *Laguna* I see at Andy's shirt? Well then I must say that Laguna is a place in philippines.. Wooooh filipino fan heree 👋 👋

2 months ago
Panthera Tigris
Panthera Tigris

It's a SinBeing with SinB except me I think the shirt refers to Laguna Beach, a place in the US

2 months ago
Anthony Davis
Anthony Davis

He's such a cringey beta male soyboy

2 months ago
Macy Palma
Macy Palma

LAGUNA😘

2 months ago
MaiYeol Park
MaiYeol Park

Her mom was laughing the whole time XD

2 months ago
Alejandro Godinez
Alejandro Godinez

Hello universal studios

2 months ago
Abby F
Abby F

This so the best part of Halloween

2 months ago
Danae Jordana
Danae Jordana

Chrissy’s Mom is so cute 🤠

2 months ago
Liv Jones
Liv Jones

“Is that Kendall Jenner?”💀

2 months ago
Mae Maeda
Mae Maeda

Chrissy looks just look her mother holy heck

2 months ago
tonny bler
tonny bler

***# Paying respect to your loved ones at the grave? Remember to protect yourself when you feel uneasy. Best mantra to recite is Om Benza Wiki Bitana Soha. Interested to learn more? Visit here: bit(dot)ly/DSretreat

2 months ago
Julia Calvo Garcés
Julia Calvo Garcés

Best of: 1:45 2:03 2:48 3:24

2 months ago
Olivia Bender
Olivia Bender

"why would you do this to her" translation "why would you do this to me again?😂😂"

2 months ago
Tina Dumais
Tina Dumais

who else saw Andy in the back when you click on the vid😂😂😂

2 months ago
Marissa Marie MUA
Marissa Marie MUA

Her mother is GORGEOUS!

2 months ago
ISABELLE LATKOVIC
ISABELLE LATKOVIC

How does the camera guy not get scared 🤔

2 months ago
Hope Neering
Hope Neering

Exit 13

2 months ago
Kimberly Escudero
Kimberly Escudero

Chrissy's scream at 2:04 is everything 😂

2 months ago
lol lol
lol lol

"is that kendall jenner?" LOL I LAUGHED SO HARD HASGDJGBSDKH

2 months ago
hoochiemoochie
hoochiemoochie

I scream like that every time I see that picture of Chrissy at the Golden Globes a few years ago 😂

2 months ago
Justin
Justin

Momma loves it

2 months ago

Next videos